Weekverslag 8 Linsey - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Sabrinalinsey - WaarBenJij.nu Weekverslag 8 Linsey - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Sabrinalinsey - WaarBenJij.nu

Weekverslag 8 Linsey

28 Maart 2013 | Spanje, Isla de Gran Canaria

Dat is dan week verslag 8. Was een aardig druk weekje. Maar daar vertel ik zo meer over. Eerst nog vorige week, toen waren we dinsdag samen vrij. S ’morgens lekker uitgeslapen en daarna de bus gepakt naar Maspalomas. De bussen rijden hier wel als een gek. In de bus houd ook iedereen zich goed vast. Na een ritje van 20 minuten gingen we kameel rijden. Kameel rijden is echt iets wat een keertje mee gemaakt moet hebben. De kamelen zitten op de grond en dan ga je erop zitten en gaan ze 1 voor 1 omhoog. De hele rit schommel je zo een beetje op en neer. Tijdens de rit super gelachen want de kameel achter ons zat de hele tijd in je nek te hijgen. Na het kameel rijden zijn we nog naar de duinen geweest, daar hebben we even lekker gelegen en nog een ijsje gegeten.
S ’middags zijn we naar talasso geweest waar we heerlijk in de bubbelbaden zijn geweest

Afgelopen zondag werd Sabrina wakker met migraine. Ze had medicijnen ingenomen maar die werkte niet. Dus toen moesten we naar de dokter. Omdat als je hier ziek bent een briefje moet hebben om je ziek te melden. Dus om half 9 op een zondag zaten we bij een 24 uurs dokter. We hebben daar uit gelegd dat ze geen medicijnen nodig had maar alleen een papier dat ze ziek is. Toen dat papier gehad en Sabrina lekker haar bed in gegaan. Het was intussen half 10 geweest en toen moest nog al het werk gedaan worden. Die dag hard door gewerkt om alles af te krijgen. Om half 3 fruit gesneden voor de sateprikkers met chocola. En toen om 3 uur zei de chef ineens ik ga naar het strand. Toen stond ik dus ineens in me eentje te werken. Van de chef van de keuken mocht ik toen om kw voor 4 weg. De maandag was ook een drukke dag ben toen s ’avonds om 8 uur naar bed gegaan en werd de volgende dag om 9 uur wakker. Had het wel even nodig .

Onze begeleider Oliver is weer terug van vakantie, en dat betekent weer normaal aan het werk. En niet dat er steeds word gezegd dat het anders moet.
Volgende week gaat vader met vakantie dus vrijdag werken we met hem voor het laatst. Maar het aftellen is nu toch wel echt begonnen. Nog 2 dagen werken met vader, 4 dagen werken met Oliver , 2 dagen vrij, dan nog 3 dagen werken en dan heerlijk 5 dagjes vrij!
We zullen in de aankomende week nog wel een keer met David (kok) moeten werken als Oliver vrij is maar dat maakt mij nu niet zo veel meer uit. Verlang al helemaal om heerlijk 5 dagen dan even niks te doen. Deze dagen dat wij dan vrij zijn komt David ook helpen in de bakkerij omdat Oliver anders in zijn eentje staat.

Deze week ook nog gezellig met 1 van onze buurmeisjes uit eten geweest. Heerlijk spareribs op:)
En met een paar koks op de foto geweest. Nu heb ik eigenlijk niet meer zo veel te vertellen. Oja, nog maar 16 daagjes en dan zijn wij back in HOLLAND
Adios! Tot volgende week!!! Groetjes